Select Page

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ?

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ?

από την  Κατερίνα Μιχαλάκα

Την περίοδο της Σαρακοστής, η οποία ξεκινάει 40 ημέρες πριν από το Πάσχα, πολλοί είναι αυτοί που νηστεύουν. Επομένως, στη νηστεία αποφεύγονται τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως το κρέας, το ψάρι, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά και η βάση της διατροφής αποτελείται από αρκετά όσπρια, φρούτα και λαχανικά, θαλασσινά , αμυλούχα (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, δημητριακά) και λαδερά φαγητά. Έτσι λοιπόν, για να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε ένα σωστό και ισορροπημένο διαιτολόγιο χρειάζεται να προτιμούμε τρόφιμα όπως το ταχίνι, τα φρούτα, τα λαχανικά έτσι ώστε να είμαστε αδύνατοι αλλά και υγιείς! Καλό λοιπόν είναι να ακολουθούμε τους παρακάτω έξυπνους κανόνες προς αποφυγήν αύξησης του βάρους μας!

 

  1. Προτιμήστε το ΤΑΧΙΝΙ :
    Αποτελεί τρόφιμο εξαιρετικής θρεπτικής αξίας, με καλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, ωφέλιμα λιπαρά οξέα και απαραίτητα για την καλή υγεία και ισορροπία του οργανισμού μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

 

  1. Προτιμήστε ΦΡΟΥΤΑ-ΛΑΧΑΝΙΚΑ-ΧΥΜΟΥΣ:

Τα φρούτα όπως και τα λαχανικά, έχουν ιδιότητες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην μείωση κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις, καρκίνο, ουρολοιμώξεις και νόσο του Αλτσχάιμερ. Η διατροφική αξία και η ευχάριστη γεύση, τα καθιστά ιδιαίτερα δημοφιλείς, με ευρεία κατανάλωση σε παιδιά και ενήλικες.

 

3.Προτιμήστε ΌΣΠΡΙΑ:

 

Τα όσπρια αποτελούν μια από τις βασικότερες κατηγορίες τροφίμων της μεσογειακής διατροφής. Σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας ο ρόλος τους ήταν πρωταρχικός στην κάλυψη βασικών αναγκών των ανθρώπων σε ενέργεια και πρωτεΐνες. Επιπρόσθετα, περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, κυρίως άμυλο και διαλυτές φυτικές ίνες, καθώς και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο.
4.Προτιμήστε ΒΡΩΜΗ ΚΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ :

Η Βρώμη αποτελεί και βρίσκεται στη βάση της μεσογειακής διατροφής. Μια μόλις μερίδα των 40 γρ. νιφάδων βρώμης, αρκεί για να καλύψει το 15% των ημερήσιων αναγκών μας σε φυτικές ίνες. Επιπλέον και όσον αφορά τους ξηρούς καρπούς , προγενέστερες μελέτες έχουν ήδη δείξει ότι η συστηματική κατανάλωσή τους μπορεί να ελαττώσει τον κίνδυνο πολλών νοσημάτων, συμπεριλαμβανομένης της καρδιοπάθειας, του τύπου 2 διαβήτη και του καρκίνου παχέος εντέρου.

Τρεχον Φυλλαδιο Προσφορων

Mako μάρκετ bonus card

Mako μάρκετ